قیمت ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول با قیمت مناسب

قیمت ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول با قیمت مناسب

برای خرید خانه در استانبول چه اقداماتی لازم است؟

با استفاده از سنبله های اخیر در خارج از کشور خرید اموال در استانبول تقریبا یک عامل سه نفر در مقایسه با سال گذشته من فکر کردم ممکن است علاقه مند به بازبینی طیف گسترده ای از خانه های ترکیه است که من به عنوان زندگی می کنم.

من به یک پدر ترکیه زندگی می کنم و به عنوان استاد در ایالات متحده زندگی می کنم. بنابراین، هرچند نام من ترکیه است، این کشور دیدنی من اکنون به خانه می آید، یک بار به عنوان من تقریبا هر گونه تلاش برای ایجاد ترکیه به خانه خود را به تصویب رسید.

در حالی که من قبلا دیدار کردم، بیش از 15 سال پیش به ترکیه سفر دائمی به ترکیه انجام دادم و اقامت داشتم. من به عنوان یک معلم انگلیسی در استانبول تدریس کردم و مدت کوتاهی پس از پیوستن به روزنامه صباح، که به من اجازه داد تا از راه دور کار کند و زندگی را در مناطق مختلف ترکیه کشف کند. بنابراین، تا کنون، من در واقع اجاره کرده ام و در 10 خانه مختلف زندگی کرده ام، که هر کدام به طور مستقیم به خودشان بسیار چشمگیر بوده اند، همراه با این واقعیت که آنها نیز گزینه های مقرون به صرفه ترین در آن زمان بودند. هر کدام با مزایا و درس های خود آموختند و هر یک از آنها به شیوه ای متفاوت یافت می شود، اما همانطور که به زودی خواهید دید، همه آنها در حق خود بودند. از استانبول به بدروم، در حال حاضر ساحل جنوبی، در اینجا داستان تمام خانه هایی است که قبلا در ترکیه دوست داشتم.

وقتی اولین بار به استانبول رفتم، من این کار را با گربه من انجام دادم. بنابراین فرآیند شکار خانه مجبور شد به سرعت حرکت کند، و خوشبختانه آن را به عنوان من به اولین تخت من دیدم. نماینده املاک و مستغلات به من گفت که تنها زنان مجرد در کل ساختمان زندگی می کنند و من احساس راحتی می کنم، که درست بود . خرید ملک در استانبول با این حال، همه آنها تبدیل به خوانندگان و موسیقیدانان بودند که همسایگان بودند، و بنابراین موسیقی در ساختمان تا اواخر شب بود. بنابراین، هنگامی که من ساخت یک تراس جدید با نام تجاری جدید در خیابان را دیدم، صاحب آن را ردیابی کردم و قرارداد را به زودی به محض این که فضا آماده بودم، تأمین کرد.