قیمت ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول با قیمت مناسب

قیمت ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول با قیمت مناسب

خرید ملک در بالاشهر استانبول

و چند پروژه دیگر در دست ساخت است. این موضوع انتخاب گسترده ای را برای محققین املاک و مستغلات استانبول ترکیه فراهم می کند. به دلیل در دسترس بودن تعداد زیادی از این پروژه ها در استانبول، با پیشنهادات متفاوت از نظر مساحت، فضاها، خدمات موجود و موارد دیگر که ممکن است بعداً در تعیین قیمت ملک در ترکیه استانبول مطرح شود.

این امکان وجود دارد که قیمت آپارتمان استودیویی برای فروش در استانبول اما در مرکز شهر برابر با قیمت 4 آپارتمان در همان منطقه اما در قسمت غربی استانبول باشد. و تقریباً 30 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. این یک مرور ساده از این موضوع است.

ویلا برای فروش در ترکیه استانبول:

استانبول انواع مختلفی را برای کسانی که به دنبال ویلاهای استانبول هستند فراهم می کند. جایی که می توانیم با ویلاهای قدیمی طراحی شده به سبک متمایز عثمانی شروع کنیم. که مورد نظر افراد خاص است. و همچنین فروش ویلای ارزان قیمت در استانبول در نقاطی که در حومه و حومه شهر هستند. مانند منطقه بیلیکدوزو و دنیز. از آنجایی که منطقه دنیز ویلاهای زیادی را برای فروش در نمای دریای استانبول ارائه می دهد. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت ویلاهای دنیز استانبول نسبتاً بالا است، زیرا دارای نمای فوق العاده و طراحی های مجلل است.

همچنین پیشنهادهای زیادی برای فروش ویلاهای لوکس در استانبول در مناطقی که مشرف به تنگه بسفر هستند، وجود دارد، مانند پیشنهادات که ویلاهایی را برای فروش در استانبول فراهم می کند.

همچنین منطقه توریستی متمایز بشیکتاش را ارائه می دهد که بسیاری از ویلاهای لوکس استانبول را در داخل ویلاهای پیشنهادی خود برای فروش در بشیکتاش استانبول فراهم می کند.

در مرکز شهر، ویلاهایی موجود است که به دلیل موقعیت بی نظیر و منظره جذاب، قیمت بسیار بالایی دارند. و هنرمندان و افراد ثروتمند را از سراسر جهان جذب می کند.

https://www.scoop.it/u/kharidemelkistanbul

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد