قیمت ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول با قیمت مناسب

قیمت ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول با قیمت مناسب

چگونه در استانبول ملک با قیمت مناسب بخرم؟

قبوض خانگی: اینجا جایی است که استانبول هزینه های بالای اجاره را جبران می کند، زیرا قبوض خانگی فوق العاده ارزان است. هزینه های ماهانه شامل بسته های برق، آب، فاضلاب، تلفن، اینترنت، گاز و ماهواره می باشد. افرادی که در ساختمان‌های آپارتمانی با شش یا بیشتر اقامتگاه زندگی می‌کنند نیز نیاز به پرداخت کمک‌های آپارتمانی دارند که هزینه‌ای برای خدمات عمومی است. بین 400 تا 600 لیر در ماه را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که خانه شما به خوبی کار می کند.

مالیات و بیمه شورا: این هزینه‌های سالانه واقعاً باعث لبخند خارجی‌ها می‌شود، زیرا کسری از هزینه‌ها در کشورهایی مانند بریتانیا است. مالیات شورا بر روی باند قیمت رسمی ملک در استانبول شما و همچنین تعداد افراد در اسناد مالکیت محاسبه می شود. بیمه زلزله اجباری است و بستگی به متراژ ملک شما دارد. همچنین می توانید به پوشش سرقت و آتش نیز ارتقا دهید. برای هر دوی این هزینه ها سالانه 400 تا 700 لیر در نظر گرفته شود.

خوردن و آشامیدن بیرون: یک وعده غذایی مقرون به صرفه یا فست فود 25 لیره لیره است که در صورت بازدید از رستوران های طبقه متوسط​به 100 لیره می رسد. قیمت آبجو در مغازه ها از 10 تا 15 لیر متغیر است، اما در صورت بازدید از یک بار، قیمت آن به 20 لیر می رسد. انتظار پرداخت 50 لیر لیر برای یک بطری شراب متوسط را دارید.

حمل و نقل: اگر قصد دارید در استانبول زندگی کنید، هزینه حمل و نقل یک هزینه عمده است و استفاده از خدمات عمومی تقریباً 205 لیر لیر در ماه از شما عقب نشینی می کند. در غیر این صورت، قیمت بنزین در حدود 6 لیر است و دارندگان وسایل نقلیه نیز باید سالانه 5000 لیر لیر را برای نگهداری، بیمه کنار بگذارند.

اقامت و مراقبت های بهداشتی: این هزینه زیادی برای خارجی های زیر 65 سال است زیرا برای واجد شرایط بودن برای اقامت نیاز به داشتن بیمه درمانی دارند. از جمله هزینه های درخواست و تمدید و همچنین برای شرکت در طرح بیمه درمانی دولتی ترکیه، یک خارجی تقریباً 7000 لیر در سال پرداخت می کند. لطفا توجه داشته باشید، پرداخت SGK برای زوج ها مانند یک فرد مجرد است. با خرید بیمه درمانی خصوصی این هزینه را کاهش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد