قیمت ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول با قیمت مناسب

قیمت ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول با قیمت مناسب

قیمت خانه در استانبول

کسانی که عاشق مدرن، کلاسیک، احساس خاص بودن، زندگی خصوصی، قرار گرفتن در مرکز زندگی، نازپروردن خود، مد، هنر، خورشید، آسمان، زندگی ممتاز و خوب هستند. در یک زندگی بسیار خاص که با زیبایی شناسی کامل طراحی شده است، جایی که سبز و آبی به هم می رسند، احاطه شده توسط جزایر نفس گیر و مناظر منحصر به فرد شبه جزیره تاریخی، ارزشمندترین مرکز استانبول در خیابان بگدات قرار می گیرد.

زیتین برنو بین مناطق فاتح و باکرکوی قرار دارد که این منطقه را به یکی از مناطق استراتژیک استانبول اروپایی تبدیل کرده است. این منطقه قطب سیستم حمل و نقل عمومی استانبول است مانند: ایستگاه های مترو، متروبوس، اتوبوس و حمل و نقل در زیتین برنو قرار دارند. این مجموعه لوکس به دلیل دارا بودن امکانات فراوان، زندگی راحت را برای شما و خانواده تان در زیتین برنو استانبول تضمین می کند. همچنین می توانید با خرید آپارتمانی به ارزش حداقل 250000 دلار برای خود و خانواده خود پاسپورت ترکیه دریافت کنید.

بشیکتاش که دارای 8 کیلومتر خط ساحلی در تنگه بسفر است، توسط مناطق ساریر، شیشلی و کاگیتان احاطه شده است. در ابتدای بشیکتاش استانبول کاخ دلمه باغچه و در انتهای آن قلعه روملی حصاری قرار دارد. با توجه به اینکه این منطقه یکی از بهترین و مجلل ترین محله های استانبول ترکیه است، تنها در چند دقیقه می توان به تمام نیازهای شما رسید.

این پروژه یکی از پروژه های اقساطی محدود استانبول است که با پرداخت نیمی از کل مبلغ، واجد شرایط دریافت پاسپورت ترکیه می باشد. لازم به ذکر است اقساط خانه حداکثر 24 ماهه می باشد و در این مدت هیچ سودی از شما دریافت نخواهد شد. شما می توانید این خانه ها را در استانبول خریداری کنید و تنها با پرداخت 50 درصد از کل مبلغ، تابعیت ترکیه را دریافت کنید.

home in istanbul

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد