قیمت ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول با قیمت مناسب

قیمت ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول با قیمت مناسب

ملک خوب در استانبول چه قیمتی است؟

این چشم انداز شامل گیاهان مدرن، باغ های سرگرمی، یک دریاچه کوچک مصنوعی، مناطق تفریحی است. در مجموع 85 درصد از پروژه به لطف آرایش منظره سبز است. بنابراین، این یک پروژه دوستدار کودک است. یک مرکز سرپوشیده به مساحت 1000 متر مربع پر از مکان های سرگرمی، فعالیت و سرگرمی وجود دارد که فقط برای کودکان در استانبول اختصاص داده شده است.

یک مدرسه خصوصی (مهدکودک، دبستان، دبیرستان) متشکل از 27 کلاس درس تحت محدوده پروژه وجود دارد. خانه در استانبول دارای امکانات اجتماعی عظیمی مانند استخر شنای بزرگسالان و کودکان، تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، مناطق فعالیت و یک کافه است.

خانه در  استانبول برای هر آپارتمان ۱+۱ و ۲+۱ یک پارکینگ و برای هر آپارتمان ۳+۱ و بزرگتر ۲ جای پارک وجود دارد. یک بالکن استاندارد در آپارتمان های 1+1، حمام سوئیت در آپارتمان های 2+1، اتاق سوئیت والدین در آپارتمان های 3+1 و همچنین یک اتاق خشکشویی در هر آپارتمان وجود دارد. یک انباری با حصار در هر آپارتمان در ساختمان بین 2.5 تا 6.5 متر مربع وجود دارد. به طور کلی، سیستم امنیتی 7/24، 4 آسانسور پرسرعت، عریض، لوکس مسافری و کالا در هر ساختمان وجود دارد.

خود استانبول انزوای کاملی را برای شما فراهم می کند. عایق حرارت و صدا در سطح بالا، نصب الکترومکانیکی با کیفیت خوب، گرمایش مرکزی با آبشار، سیستم ژنراتور تمام تغذیه. پی قایق و سیستم شمع حفاری با سقف خالص به ارتفاع 3.20 متر با رعایت مقررات زلزله. 60 مکان تجاری با مفهوم بازار باز وجود دارد که میزبان برندهای محبوب و یک سوپرمارکت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد