قیمت ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول با قیمت مناسب

قیمت ملک در استانبول

خرید خانه و ملک در استانبول با قیمت مناسب

فروش ملک در استانبول با قیمت خوب

بازگشت سرمایه در املاک استانبول نسبت به بقیه شهرهای ترکیه و اروپا. همانطور که در آخرین گزارش منتشر شده توسط آژانس توسعه استانبول در مورد سرمایه گذاری در ترکیه آمده است، استانبول نه تنها با ارائه پیشنهادات جدید و مناسب متمایز شده است، بلکه در عین حال با تفاوت گسترده در زمینه فروش این سهام جدید املاک و مستغلات سرآمد است. ، به این معنی که تقاضا برای املاک استانبول از عرضه بیشتر است و این در بازده بالای سرمایه گذاری املاک استانبول منعکس می شود که باعث می شود در رتبه دوم بهترین بازده سرمایه گذاری از املاک در جهان قرار گیرد.

بسیاری از سرمایه گذاران املاک و مستغلات در حال حرکت به سمت حوزه املاک تجاری در استانبول هستند، به ویژه دفاتر اداری، زیرا به دلیل تقاضای زیاد برای آن، یکی از رقابتی ترین بخش ها است و همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بازده اجاره در دفاتر و مغازه ها در محدوده متفاوتی قرار دارد. سالانه بین 6 تا 8 درصد

دلایل زیادی وجود دارد که سرمایه گذاران را به سمت علاقه مندی به املاک تجاری و کار در آنها سوق می دهد. مهمترین این دلایل این است که آنها اغلب برای مدت طولانی فروخته می شوند یا اجاره می شوند، که سرمایه گذار را تشویق می کند تا آن املاک را انتخاب کند، زیرا مدت قرارداد بسته به هدفی که برای آن اجاره کرده است، می تواند تا 10 سال افزایش یابد. تداوم سود سرمایه گذاری برای چندین سال، مانند اجاره آپارتمان و مغازه که به بازیابی سرمایه در زمان کوتاه و کسب درآمد ثابت در زمان مشخص کمک می کند.

املاک تجاری در ترکیه از نظر هزینه ساده در نظر گرفته می شود، حتی در زمانی که مستاجر وجود ندارد، هزینه ها بسیار ساده است و در همین زمینه مستاجر می تواند داخل املاک تجاری را اصلاح و تزئین کند که زیبایی شناسی را افزایش می دهد. دکور یا دفتر را به نسبت کارش توزیع می کند، همه این هزینه ها بر عهده مستاجر است نه سرمایه گذار.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد